פרזול למטבחים מודרניים

המטבחים המודרניים המשמשים אותנו כיום עשו כברת דרך ארוכה בעשור האחרון, כיום ניתן למצוא מטבחים העשויים מחומרים חדישים המגיעים במגוון רחב של עיצובים, המכנה המשותף לכל המטבחים הללו הוא אביזרי הפרזול המורכבים בהם.

מלאכת הפרזול היא אומנות עתיקה הזוכה בשנים האחרונות לעדנה מחודשת בעולם המטבחים, היום ניתן למצוא בכל מטבח פריטי פרזול רבים המוסיפים לחוזקו של המטבח, ליופיו ולנוחות השימוש בו.

ניתן לחלק את פריטי הפרזול בנמצאים במטבח לשתי סוגים עיקריים, פריטי פרזול פנימיים הנמצאים לפי רוב בחלק הפנימי של הארונות והמגירות, על קבוצה זו נמנים צירים ומנעולים, מסילות ומדפים פנימיים ומנגנונים מסתובבים ולפריטי פרזול חיצוניים כדוגמת הידיות, גופי התאורה ומשקופי הדלתות.

ממה עשויים פרטי הפרזול?

פריטי הפרזול עשויים ממתכת, לרוב מדובר במתכת אל חלד היכולה לעמוד בתנאי הלחות והרטיבות במטבח, בנוסף עוברים כל פריטי הפרזול תהליך ציפוי שנועד להקנות להם את מראם המבריק וכן להגן עליהם בפני מכות ושריטות.

איכות פריטי הפרזול המותקנים במטבח היא חשובה, פריט פרזול שנפלה טעות בתהליך צביעתו או התקנתו ייכשל תוך זמן קצר ולא ימלא את תפקידו כנדרש, כיום חייבים פריטי הפרזול לעמוד בתקני איכות מחמירים המבטיחים את כשירותם לאורך זמן.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ע"י מילוי טופס הצור קשר.